MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Gott nytt år!

Publicerad 2009-01-01 01:53:42 i Allmänt,

Nyårsafton, klockan är nu 01.35, hemma i lägenheten, med är även Mathias och Sebaztian!

Denna nyårsafton så firade vi med Mathias syster och hennes kille (Anne-Marie och Tom), Mathias mamma och pappa (Marianne och Ola), Sebaztian, Ailicia och Lucas va oxå där =)

Med ett ord: SUPERBT
Med två ord: Jätte trevligt
Med tre ord: Verkligen helt underbart =)

Verkligen cred till Anne-Marie och tom; Super god förrätt, varmrätt och efterätt! Trevligt rakt igenom och jätte kul med små kusinerna, Ailicia och Lucas!

Hur som helst efter mycket wii sports tittande så blev klockan 24:00 och raketerna och fyverkerierna (poffarna eller "puffarna"- Lucas) avlöste varandra, precis som det ska vara =)

Ailicia sa säkert hundra gånger - "Man behöver inte vara rädd! Man behöver inte vara rädd, det här är jätte loligt!", (hon va lite smårädd i början).

Ailicia är förövrigt jätte lycklig över att Sebaztian var med idag och ikväll! Men....hon saknar Emelie......så mycket.
Igår morse så satt hon i sitt rum och pratade i sin telefon med just Emelie och Sebaztian (på låtsas) och berättade om sin julafton och att hon saknar dom. =(  Jag blir så ledsen över detta.

Det gör även ont i hjärtat att höra när man kommer hem vid 01:00 att Emelie och hennes kompis har varit ute och sprungit själva och sedan är hemma helt själva..... hon borde ha varit med mig! Eller med oss!



Mitt enda nyårslöfte är att jag ska sortera alla gamla och nya bilder och verkligen hålla efter alla bilder och sätta i album!

Slutligen!
GOTT NYTT ÅR!
ps Isabell du skulle vart med oss!! =P ds

Kommentarer

Postat av: isabell^^

Publicerad 2009-01-22 23:53:50

trevligt låter dt iaf:P

haha jo jag vet -.- men kunde inte lämna pappsen haha^^ MIn nyårsafton: 1ord: funkade,

2ord: helt ok

3ord: inget speciellt direkt ^¨

(helt åt helvete alltså hehe)

kämpa på stickan;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela