MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Återkomsten av bloggandet.....

Publicerad 2010-02-18 15:50:34 i Allmänt,

Hemma med sjukt barn idag, igen.... Längtar till måndagens jobb ;-)
Tänk att det är så mycket lugnare och mindre stressande att jobba inom (förövrigt väldigt stressiga hemtjänstjobb) än vad det är att vara hemma med en 4-åring.... =P

Jag har just lagt in en annons på blocket, ska bara betala den först.... Lika bra att sälja spjälsäng, barnsäng och skötbord, dom står ju bara och dammar.

Räknar ner dagarna till våran efterlängtade semester.... bara typ 11veckor kvar (oj vad det kändes som en evighet....). Men det är det värt, alla tider =)

När jag räknade dom typ 50kr som finns kvar så insåg jag just att det e så sjukt dyrt att leva alltså! Egentligen så skulle man helt klart försöka att inte köpa någonting mer än det nödvändigaste i typ 6mån och se hur mycket man klarar att spara..... men hur kul vore det? Kul efter 6månader =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela