MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Surnad fis!

Publicerad 2011-12-30 23:38:32 i Allmänt,

Alwira verkar nästan lite dassig i kistan i kväll, hon sover, men vaknar lite till å från + att hon släpper dom mest brutala sur fisarna! Höhöhö....det svider ju i ögonen av dom typ. Uack! Lill plutten... Får kanske hålla oss till gröt imorgon för hennes del. Hoppas på lite bajs i blöjan innan jag går och sover, så kanske hon sover lugnare i natt.
.
Svärfar va förbi ikväll och tog en kaffe. Han lämnade en popcorn maskin! Man tackar! Jag som älskar popcorn, fast den är ju rätt stor och otymplig...men vad gör det! Den står så fint på diskbänken.... vart den ska stå permanent får bli ett av morgondagens problem... Tack och bock!
.
Appropå surnad fis (nejdå!) så lyckades jag ta mig en riktigt lång och varm dusch! Så skönt att bara stå i duschen själv (of course!) och bara få andas en stund! Väl behövligt? Ehh JA!!
Och ren blev jag på köpet!
Jag skulle kunna koka mitt schampo och balsam som te och dricka det - det luktar så grymt jäkla gott!! I love It!!
.
Börjar känna av min rygg lite smått igen... Verkligen dags att börja träna igen! Jag längtar verkligen! Verkligen!
Nä ni, nu ska jag ta och krypa upp en stund i soffan med mitt te (nejdå inte schampot!) och sedan gå och sova. Kan verkligen behöva en hel del skönhets sömn tills imorgon!
Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela