MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Ingen tycker om mig!

Publicerad 2011-05-30 16:38:59 i Allmänt,

När jag hämtar Ailicia från dagis så brukar vi alltid sitta i bilen och prata om hur dagen har varit osv... Våran lilla stund.
Idag så hann vi precis in i bilen på parkeringen när Ailicia bara säger -"Ingen tycker om mig och ingen vill va med mig för att jag har exem..."
Jag frågade henne vem som hade sagt så, men då sa hon bara att det var hon själv som sa så.
Blir verkligen jätte ledsen över att hon själv ser det så!
Försökte att förklara att det inte bara är hon som har exem...
Så svårt! Lilla gumman!
Sen får jag sån ångest över att jag inte har "tvångs smort" henne när hon inte har velat bli insmord, men det är hemskt att se att det gör så ont När man smörjer in henne också...
Ibland brukar jag gå in och smörja henne på kvällen när hon sover för att hon inte ska känna svidet....
Usch, men nu är äntligen den kalla torra vintern förbi och då blir huden mycket bättre....
Får fortsätta skriva sen ikväll....
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Anne-Marie

Publicerad 2011-05-30 22:51:29

Det är skitjobbigt det där med exsem.

Jag hade också det när jag var liten.

Tvångsmörja är det som gäller det hände även mig.

Ge inte upp- säg åt henne att smörja själv och akta ögonen så kommer det kanske funka..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela