MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Kallt och regnigt

Publicerad 2012-08-26 21:30:01 i

....och Åkersbergas kommunfest "Kanalens dag" gick av stapeln idag.
Hade det inte varit som så att vi bor "mitt i" spektaklet så hade jag nog gjort allt i min makt för att ha sluppit gå dit och frysa häcken av mig. Karusellerna, som för övrigt tappar 5000st skruvar vid varje uppställningsplats, är dyra och otroligt gamla å skruttiga, men självklart så vill barnen åka några åk i regnet bara för sakens skull....
Och ja, stånden är ju i princip dom samma varje år. Rätt trist, men när solen skiner och regnkappor kan lämnas hemma så visst, då kan det vara ett trevligt tidsfördriv en söndag om året. Men som sagt detta år så var det inte så värst skoj....

Här kommer i alla fall en liten bild från Kanalens dag 2012:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela