MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Lördagsmorgonen

Publicerad 2012-12-29 06:39:22 i

Är så INTE pigg!! Somnade för sent och känner mig som ett roadkill. Men man får ju skylla sig själv. Tackar gudarna för K-A-F-F-E.....!
Idag blir det ev Ikea eftersom att vi inte åkte dit igår. Måste hitta en bra lösning för Alwiras alla kläder. Just nu så ligger dom på hyllor i badrummet, med allt får inte plats och med jämna mellanrum ( dagligen!) så ramlar hälften ner på golvet så allt det som man har vikt hamnar bara i en ihopskrynklad hög på skötbordet. Grymt störande.
Ailicia ska till en kompis vid 10 tiden och förhoppningsvis så åker vi i samma veva.
Nu ska jag kolla på Ikeas hemsida för att se om det är något mer som bör följa med hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela