MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Bloggfri helg...

Publicerad 2012-07-16 08:44:11 i

Har inte blivit av bara. Har haft fullt upp att umgås med mina barn + att vi har varit i mina föräldrars hus hela helgen med taskigt internet osv. Det har varit en helt ok helg i alla fall. Lördagskvällen hade jag och Ailicia nagelvård och hon uppskattade den grejen. Filade, buffade och petade upp hennes nagelband. Lite handmassage och sen hade hon önskemål om att få fransk manikyr- som stora tjejer har ;-) Det sköna med att vara i huset är att det finns ingen trappa inne att oroa sig för och barnen håller sig sysselsatta lite längre när det är andra leksaker än hemma.... Trist va bara lite saker som vi upptäckte "hade hänt hemma" när vi va borta... men det går jag inte in på här :( Vädret idag ser ut att bli bra! Inte för att det är någon garanti ATT vädret håller sig bra hela dagen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela