MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Lördagmorgon

Publicerad 2012-10-27 07:01:21 i

Idag kan jag definitivt INTE klaga på att jag är trött! Igårkväll så var Alwira grymt trött, gick och la henne vid 18.15. Hon somnade rätt fort, men vaknade så fort jag reste mig upp :/
Va helt fast i sovrummet tills klockan 19.30. Då kom Ailicia in också och la sig. Mysigt och vi alla somnade. Sen vaknade jag till vid 01 och gick upp och tog en smörgås. Sen gick jag och la mig. Så i princip har jag sovit mellan 18.15-06.00.... Behövde nog det, mådde skit igår på dagen, kändes som en riktig förkylning var på G. Förhoppningsvis så lyckades jag sova bort det :D

Veckan har gått fort. Har haft mycket att göra på jobbet också.
Får se vad denna dag har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela