MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Vardag

Publicerad 2013-04-26 12:13:45 i

Frukost -lämna barnen -jobbet -äta mellis - jobba -äta lunch - jobba - äta mellis - hämta Alwira - laga mat - träna 15min - Mathias och Ailicia kommer hem - äta middag - natta Alwira och Ailicia- plocka lite hemma - gå sista svängen med hunden - äta kvällsmålet -SOVA....

Det är min vardag - och jag Älskar det!! :) Massor med rutiner och måsten, då hinner man inte tänka på huruvida man "orkar" träna/plocka osv. Man bara gört! Hehe...

Tog ut 2 semester dagar igår och även idag. Så igår va jag in till kirurgen och för att planera korrigering av ärr. Fick veta att jag ej kommer kunna komma ifrån narkosavgiften på 5000kr så jag tror att jag kommer välja att göra korrigeringen i höst ist för att inte riskera infektion av den kommande sommarvärmen :)

Imorgon åker jag, Mathias och Ailicia ner till Kolmården för att va där hela dagen och även se den nya delfinshowen som har premiär imorgon :D
Sen ska vi bo på hotell i Linköping och då även träffa bästaste Emma Emma Lundmark Lundmark på lördagskvällen och söndagen. Taggad dom attans! Ska bli grymt kul! Alwira ska vara hemma hos mormor å morfar å Isabell =D Så det kommer inte gå någon nöd på henne heller, men jag kommer sakna henne massor!

Nu ropade just tvättmaskinen på mig.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela