MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Energi?

Publicerad 2013-08-29 18:27:09 i

Tacksam för det lilla! Idag har jag varit så himla trött (det var ett jäkla tjat om det I know! Sorry...) så när jag hade en liten 10min lucka mellan 2kunder så satte jag timer på telefonen på 8min och sen satt jag som en mupp i bilen och blundade. Däckade totalt. Haha höll på att ****** på mig när larmet gick i gång! Slog nästan huvudet i biltaket ;-)

Hur som helst så var jag till läkarn och tog prover idag så svar bör jag få imorgon hoppas jag.

Efter middag och kaffe så fick jag däremot lite energi! Inte haft det på några veckor. Så Ailicias rum är nästan färdigstädat och köket är iordningställt. Diskmaskinen går för fullt.
Har även kört igång en maskin och Alwira håller i skrivande stund på att somna.
Nu ska jag ta tag i toan på övervåningen :)

Det märks tyvärr att jag har varit trött ett tag... Inte orkat plocka på kvällarna.
Mathias som oxå är dålig har både jobbat och hållt på och fixar med ungarnas loftsäng. Den blir skitnajs och imorgon eller senast lördag åker vi och hämtar våran nya säng! Wihoo!!


Hejs svejs!
Ps kul text på Husläkarnspatient toa...ds
:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela