MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Bajskorrrrrv!!!!

Publicerad 2013-10-06 22:09:59 i

Ja det är skit men min telefons front glas är sprucket igen!
Händelseförloppet:
Klockan är ca 19.15. Är i vardagsrummet.
Jag höll telefonen i min högra hand.
Jag "backade upp" mot soffan för att Ailicia skulle hoppa upp på min rygg och rida upp för trappan när hon skulle gå och sova.
I hoppet upp på min rygg så råkar hon sparka till min hand och iPhonen flyger som en fågel igenom rummet och landar på golvet. PANG! Den ligger med fronten ner, och jag vågar knappt vända på den och titta. Lyfter upp den och ja. Faaan!! Mycket riktigt så är halva fronten spräckt! I kill myself!!!

Jaja...inget å vara bitter för....typ?!




Hur som helst så är det idag, 3v sedan jag rökte. Yey! Eller nått.
Helt galet att Ailicia noterat detta och imorse gjorde hon denna till mig:




"Du är bäst mamma"
"Det var bra gjort"
"Fortsätt mamma"



"Bra gjort mamma"



Men asså! Ailicia är bäst! Tack så mycket hjärtat! Sån kärlek!

Nu ska jag och min täppta näsa gå och sova!
Hej!

Kommentarer

Postat av: Ann

Publicerad 2013-10-06 22:21:53

Meen va gulligt skrivet av Ailicia :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela