MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Omyndig?

Publicerad 2013-09-25 18:30:16 i

Haha så jäkla TÖNTIGT det är; men fasen vad bra det känns när man får visa leg! Var på OKQ8 för att köpa NIKOTINFRIA pluggar till min nya el cigg... Man måste ju vara 18år trots att det är 100% nikotinfritt och jag fick visa leg! Haha hände ju ibland när det var någon ny i kassan på Ica när jag köpte cigg men det känns damn good varje gång!

Vad tycker ni om dessa f.ö? Är det att byta beroende? Har inte bestämt mig än om detta är bra eller dåligt? Det är ju bara ånga och inga kemikalier alls i. 
Det går ju att köpa sånna här med nikotin i, men jag har valt utan...
Med eller utan nikotin så är det ju kanske själva "bloss grejen" man ska komma ifrån? Eller?

Ja jag vet inte....

Kommentarer

Postat av: Kusin Ann :)

Publicerad 2013-09-25 19:35:35

Jag skulle tycka de var viktigast om du inte får i dig giftet, sen kan du gå o blossa på en "pinne" de skadar ju inte. När du blivit av med nikotinberoendet är det nog ganska enkelt att sluta med låtsas ciggen... :)

Svar: Japp så får det bli!! Tack Ann :)
Tror att det kommer av sig själv att man struntar i elciggen så småningom....
Madelene Asp

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela