MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Bortglömd blogg :)

Publicerad 2014-01-06 08:12:00 i

Ja nu var det ju ett tag sen man va inne här. Sorry.
Julen är förbi och så även nyårsafton :)

Har inte haft någon ork/lust att skriva något. Mina järnvärden fortsätter att spöka och det börjar nog tära lite på både kropp och själ att hela tiden vara såhär onaturligt trött. Mathias har varit i dåligt skick senaste månaderna också så denna tid har mest bara gått till att hålla vardagen flytande med heltidsjobb, hem och barn. Men Mathias har mått mycket bättre sista tiden så det är ju väldigt skönt.

Imorgon bör jag få svar på mina senaste blodprover som jag tog i fredags.
Så vi får se.
 
För detta nya år så hoppas jag verkligen att jag ska slippa nämna "järn"-"blodprov"-"doktor" osv i varannat inlägg!! Så iår så ska det bli ett friskt år! I hope! :)

Här kommer lite bilder från slutet på 2013:

Ailicia klädde mormors gran.



Ailicia hade juluppvisning på skridskoskolan.


Barnen var glada inför sista skol/dagis dagen! :)


Alwira fick ett troll av mormor i avslutningspresent.

Julaftonsmorgon.


Julafton

Ailicia fick en efterlängtad Furby.


Kö till Ailicias affär.


Alwira fick en blixten kudde/gosedjur!

Väldigt kort bild sammanfattning....

Ska helt klart försöka uppdatera mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela