MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Hur var det man gjorde här nu då?

Publicerad 2014-07-25 08:54:18 i

Haha återigen sitter man här och skriver Im back!

Tänkte först bara se om jag ens kunde logga in-vilket jag uppenbarligen kunde....

Jag läser ju ca 5st bloggar kontinuerligt typ varje dag och oftast så blir jag rätt inspirerad att börja skriva själv igen. Främst för att det är ett bra sätt att få på pränt vad man gör på dagarna och även för att det är väldigt kul att gå till baka några år ibland och läsa om vad man har gjort-vilket ofta är helt bortglömt i minnesbanken ;-)

Känns ovärt att försöka skriva ett hejdundrande inlägg om allt som hänt sedan jag skrev senast i mars- för det är massor! Kanske kan orka skriva en liten resumé senare, men nu börjar jag från dagens datum.

Mathias jobbar och jag är hemma med tjejerna. Hela veckan så har vi spenderat i princip hela dagarna på stranden- så skönt!
Vi har slutit upp med Ailicias kompis och hennes mamma. Väldigt trevligt. Vi och barnen kommer mycket bra överens. Alltid kul att ha någon att prata med när strandhänget varar i typ 6timmar varje dag :P

Igår tänkte vi dock att vi skulle åka till Vaxholm istället för beachen. Sagt och gjort. Vi lyckades ju självklart pricka in den varmaste dagen på året.... Trevligt men det var väldigt jobbigt, både för oss och barnen. Mest Alwira hade det tungt och jag fick tyvärr bära henne en hel del- hon var så trött så hon bara satte sig ner på marken. Stackarn.
Ett trött gäng som landade hemma vid 16-tiden kan jag meddela.

Idag blir det definitivt stranden hela dagen! Måste bara sticka till affären och köpa lite pannkakor till barnens lunch!
Blir bra det.





Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela