MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Guld

Publicerad 2014-03-25 21:19:58 i

Guldvärt! 
Fick precis möbler till Ailicia och Alwiras "nya" lekrum, typ precis vad vi behövde!! :-D
Skrivbord, bokhylla, hurts och en vägghylla i IKEAS Robin serie...
Allt i jätte bra skick och vi är helnöjda! Så tacksamt!
Det är Emmas syster som "blivit av med" sina möbler ;-)


Ja det står i våran hall nu :-)




Lägger upp en bild när det står i rummet :-)

Jag har varit hemma med Alwira igår och idag och jag har faktiskt varit väldigt effektiv. 
Bland annat så har jag målat våra hyllor i badrummet från fula furu till vitt. Detta är ju typ provisorisk lösning om det blir ombildat för då gör vi större förändring förhoppningsvis :-)

Resultatet i alla fall.

Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch!
Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela