MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Köttbox!!

Publicerad 2014-03-20 19:58:16 i

Idag, äntligen, kom min/våran efterlängtade köttbox. Beställer krav märkt kött ifrån gårdar där djuren tas om hand -ja innan dom slaktas dårå ;-)

Visst, kostar några kronor extra, men det är det faktiskt värt. Dels för djurens skull, men även för att det inte är tillsatser och riktigt bra kött och färs! Godare än vanligt. Dessutom så är det smidigt med 10kg kött med hemleverans :-)

Finns här http://www.gronagardar.se

I övrigt då så har det (som vanligt) hänt mycket sen jag skrev senast. Typ att barnen har fyllt år, jag har fyllt år, det har varit lov, våren kom....och försvann :-P

Anyway ville bara skriva Hej jag lever!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela