MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Dagen

Publicerad 2015-04-07 22:03:19 i

Efter besöket hos doktorn så kunde ju dagen bara bli bättre 😃
Och det blev den. Lyckades vända min negativa känsla och åkte till gymmet. Efter lite peppning från Mathias 😊
Så checkade in barnen på minimotion exakt kl 12 och brände av ett arm/axelpass på 50min. Kändes jäkligt bra faktiskt. Är dock lite förkyld (snorig och täppt) men utan feber och känner mig rätt bra ändå.

Åt lunch och fixade lite men några mail osv.
Några timmar hemma med lek och spel så begav jag och tjejerna oss till Trevehallen för att kompletteringshandla inför middagen. Alwira cyklade men Ailicia gick.

Medans jag gjorde middag så var Mathias och barnen ute i lekparken.
På kvällen gick vi till den nya lekparken en bit bort och sedan upp till svärföräldrarna för en kaffe och cykla hem Ailicias cykel som stått där i typ 1v.

Nu ska jag och mina darriga armar gå och sova. Jobb och plugg imorgon.




Efter godkännande kommer en bild på Elliot ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela