MadeleneAiliciaAlwiraMathias

GLAD PÅSK!

Publicerad 2015-04-04 08:13:49 i

Sovmorgon till 06.30 idag.... Wihoo! :)
Påskaftonsmorgon är det idag och gröten är uppäten och kaffekoppen dags att fylla på igen.

På tisdag ska jag få järn intravenöst igen pågrund av mina usla blodvärden. Så om 2v så bör min ork komma tillbaka. Yeey!
Doktorn vart "imponerad" att jag har orkat med att träna hårt dom senaste 5veckorna och började samtidigt predika att du måste börja lyssna på din kropp, haha man ska tydligen inte må illa av utmattning när man går och lägger sig kl 21.45 varje kväll?! 😉
Fast å andra sidan så står jag fast vid att om jag skulle börja lyssna på kroppen så skulle jag bara ligga i soffan hela dagarna och tycka synd om mig själv. Funkar inte.
Han ville sjukskriva mig några veckor tills järnsprutan börjat verka, men hallå?! jag jobbar ju bara halvtid eftersom jag pluggar också.... Skulle gå i personlig konkurs om jag blev sjukskriven dom fjuttiga timmar jag jobbar nu lixom.

Jaja det där har ju inte så mycket med påsken att göra 😜

Önskar er en grym påskafton, och har ni inget att göra vid 11 så kan ni alltid ta er till österåkers kyrka 😃

Nu dags att försöka få på sig lite mer passande kläder, vad har man på sig i kyrkan?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela