MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Mycket nu....

Publicerad 2016-06-28 20:51:01 i

Midsommar passerade i helgen som var. Vi och mamma och pappa hade bjudit in den närmsta släkten upp till Bollnäs.
Gården är ju som bekant inte "färdig" än men vi tänkte att det kanske vore kul att vara där ändå. Flera som kom på midsommar hade inte varit där förut och eller hade varit där precis när vi köpt det.
Måste säga att jag kände mig ändå väldigt stolt att vi som varit där och slitit har lyckats göra en förbannat stor uppfräschning på 1år! 😀
För ganska precis 11månader sen så slet vi med att få loss fastklistrade hushållssopor ifrån golv och fårkadaver som stank över hela gården.
Alla golv på undervåningen är bytta/utslitna och alla väggar och lister är skurade och omlackade.

Hursomhelst så trots att väderappen sa regn hela midsommar så hade vi kanonväder hela midsommar!
Bortsätt från mygg och knott som tydligen flyttat dit så tyckte jag att alla verkade trivas och alla hjälptes åt med mat osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela