MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Tvära kast

Publicerad 2016-06-29 21:53:33 i Allmänt,

Som bekant så ska vi ju hyra ut lägenheten i Åkersberga i andra hand under 1-2år medans vi bor i Bollnäs.
Allt har varit "under kontroll" tills idag. Från ett preliminärt godkänt från hyresvärden per telefon till ett samtal från en högre uppsatt som menar att dom inte vill bevilja andra hands uthyrningar. Fick en lösning presenterad (vill ej skriva exakt vad) men det skulle betyda att vi säger upp kontraktet helt och då inte har någon fallskärm i Åkersberga längre.... 😔
Eller åtminstone inte våran lägenhet i alla fall.

Vi får se hur det går men insatsen blev ju helt klart högre efter idag.

I övrigt så var jag och tog mina järnprover idag (sisådär 6veckor försent men ändå) och mår S K I T i kroppen. Har missat/på riktigt glömt mina levaxin tabletter i 3,5vecka så kroppen har väl börjat förgifta sig själv....*blir så less på mig själv*
Men nu har jag tagit dom i 3dagar i alla fall ✌🏻️👏🏻

Inge vidare upplyftande inlägg men så kan det va...
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela