MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Joråsatte....

Publicerad 2016-03-02 20:40:38 i

Allt känns lite sådär nu alltså...man känner i både kropp och knopp att dom senaste månaderna har varit minst sagt hektiska.

Det har varit jul, nyår, flera födelsedagar, träning 5dagar/vecka, nyttig mat (läs; en jävla massa torsk och keso 😷), bröllop, kryssning. Heltidsstudier vid sidan om samt några jobbpass på det.
Ja och barn, familj och hemmet.
Nu även en valp, snart 2....

Känns som ett gnäll inlägg men alltså, egentligen så är detta bara roliga och lyckliga saker....bara lite för mycket på lite för kort tid 😬.

När jag är stressad och sliten så äter jag...är inte en sån person som rasar i vikt under stress. Tvärtom.

Har sjukt svårt för att hitta och skapa motivationen igen. Syftar på både träning och plugg. Måste måste läsa!! Så jäkla ointressant bok om Sveriges samhällsuppbyggnad- säkert intressant. Om man var motiverad.

Har absolut tiden att lägga 1timme på morgonen till att träna, men går hellre till kylen och fixar en köttbullemacka. Typ så.
Vore trist att gå upp de kilon jag lyckades tappa sen i november!
Framför allt så mår kropp och själ så mycket bättre av träningen. Kroppen svarar lixom, stor kroppslig förändring på 3månader.
Tack....och hejdå eller?

Mår ju bra av det där! ⤴️


Haha kastar in denna fina bild också!
Foto: Christoffer Maiolino 

Nä, nu måste jag plöja några sidor iaf...
Tjo!

Kommentarer

Postat av: Ann Asp

Publicerad 2016-03-03 19:40:35

2 valpar? =)

Svar: Japp, får hem en schäfervalp från Försvsrsmakten den 17/3. Ska bli skit kul men förmodligen en stor utmaning med 2 valpar 😬
Madelene Asp

Postat av: Ann

Publicerad 2016-03-03 20:39:39

Jo det blir nog mycket jobb men dem kan ju leka med varandra oxå. Är det en sådan dem tar "tillbaka" när dem är 1-2 år?

Svar: Ja eller hur?! 😬
Japp den kommer genomgå diverse tester när den är runt 12-15månader och blir den godkänd så hamnar den hos försvaret eller polisen.
Är så sjukt sugen på schäfer igen så detta blir som ett litet test för att se om jag skaffar en "egen" om några år...
Madelene Asp

Postat av: Ann

Publicerad 2016-03-03 21:09:54

Ok spännande :) Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela