MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Tiden rullar på...

Publicerad 2017-08-14 20:30:05 i

Hej hopp!

Tänk att jag just loggat in på gamla bloggen igen och ser att det finns 2 tappra själar som nästan dagligen går in och kikar här ❤️
Måste vara en besvikelse medtanke på att jag inte har skrivit något på över 1år.
Vill så gärna börja skriva här igen, men det faller på något vis bort. Tidsbrist och kanske framförallt idébrist som gör att jag glömmer.

Medans jag sitter här och skriver så slår det mig att bloggen måste va runt 10 år gammal nu?
Ska kolla upp det.
Med det sagt så inser jag också hur fort livet passerar. Herregud jag är 30år...känns galet. Både på ett bra och på ett dåligt sätt. Kanske mest på ett dåligt sätt? Inte för att jag tycker mig ha någon överdriven åldersnoja, men kanske lite? Alltså detta ämne bringar ju farligt mycket utrymme för reflektion. Vad vill jag med mitt liv? Va flytten upp till Hälsingland verkligen så himla bra idé? Trivs jag här? Har inte vågat känna efter faktiskt om jag ska vara ärlig...vill inte känna en sådan besvikelse som jag anar skulle kunna skölja över mig. Trivs jag med mig själv äns? -Har dagen till ära återigen tagit tag i mitt matintag och träningsplanering. Mår ju så mycket bättre i kroppen när jag trackar allt. Men samtidigt så är det jobbigt att inte tillåta sig att trycka i sig allt som lockar för stunden? Ja ni vet. I landsproblem. Jag vet.

Oavsett vad så är det väldigt vackert och rofyllt här 💕

Bjussar på en rykande färsk bild av undertecknade 30åringen. Håll till godo. På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela