MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Trytande motivation och magproblem...

Publicerad 2013-10-30 19:27:42 i

Natten var hemsk. Milt sagt så var min mage ur spel. Tänker inte gå in på det så mycket mer än att säga att sovandet fick ge vika för toabesöken ;-)

Sista veckan så har jag känt mig extremt omotiverad till att hålla mig rökfri...
Grejen är den att det känns som en tidsfråga innan jag kommer trilla dit igen =\
Jag har verkligen inte rökt ett enda bloss sedan jag slutade -detta för att jag vet att gör jag det så kommer jag fortsätta.
Allt som motiverade mig att sluta har lixom bleknat...ska dock göra en grej på tisdag som kanske gör mig mer motiverad. Så inget bloss innan dess ;-)


45 dagar idag :)
Bra ändå....trodde jag aldrig att jag skulle fixa!

Tjing!

Kommentarer

Postat av: Kusin Ann :)

Publicerad 2013-10-30 19:49:28

Klart du inte ska röka igen! Tuffare att inte röka :P Tänk hur mycket pengar du kan spara på ett år, då kan familjen åka på en semester utomlands eller varför inte till Bollnäs.. haha! Tänk på sjukdomarna man kan få oxå, du ska ju finnas för dina barn. Min faster dog igår kväll av KOL. Kämpa på!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela