MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Söndag

Publicerad 2013-09-29 21:22:29 i

Helgen har sprungit i väg och är typ över?!
Igår så åkte jag och Ailicia till Mörbybadet och plaskade i 2timmar. Det var superkul och Ailicia är ju verkligen rolig att umgås med =D


Idag så var vi hos mamma och pappa nästan hela dagen.

Vid 14 tiden så åkte vi för att fira Tom som fyller år idag!
Grattis Tom!
Tjohoo!!
=D

Super gott fika (grym är du på att baka A-M!) och trevligt folk. Lugnt å skönt.

Efter födelsedags firande så åkte vi tillbaka till mamma och pappa.
Mamma har köpt ett stort kartonghus till barnen (typ som en lekstuga fast i papp) som dom fick måla i valfri färg idag. Så dom satte igång på varsin lång sida....
Kan lägga upp bild imorgon :)

God middag och exotisk efterrätt :)
Haha mamma skulle göra äppelkaka och råkade ta curry istället för kanel....
Hehe....nja det var ingen hit.
Som tur va så bakade hon en med kanel  när hon upptäckte felet :)
Hehe lätt hänt.

Viktuppgång bara idag: 
förmodligen runt 2-3kg!!

=|

Men 2v som rökfri idag! [woopwoop]
(Det rättfärdigar ju tyvärr inte att man äter massor med skit ist! AjsingBajsing!
Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela