MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Effektiv lördag!

Publicerad 2016-06-19 00:21:04 i

Det har regnat/duggat och blåst kallt hela dagen!
Vi tog oss till byggmax och biltema för att kunna inhandla material till dagens projekt;
Hundgård.
Det kändes viktigt att få till en hundgård här uppe, vi måste kunna jobba såväl inne som ute utan att behöva hålla koll på hund hela tiden.
Grunden är färdig men grind och några pinnar till ska upp,







Några innerdörrar fick sig en omgång med slipern och vitpenseln.



Nu va jag högst delaktig i alla aktiviteter, men eftersom att jag är den enda som fotar så är det bara när Mathias jobbar som det finns bildbevis....
Lyckades iallafall få till en selfie 😬

Viktigast idag är ju definitivt:
GRATTIS Marianne!!
Bästa svärmor fyller 70år idag!!
Vi får fira på midsommarafton när hon kommer upp!

Nu måste jag sova!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela