MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Tandkrämsförsäljare 😁

Publicerad 2017-09-14 19:54:32 i

Ni som följer mig på sociala medier har kanske inte undgått att se mitt garnityr sista veckan. Let me tell you the whole story....


Min "frans tjej" berättade för mig om en tandkräm som hon säljer. Detta va i samband med en tandbleknings diskussion. För att referera till föregående inlägg så har mina tänder blivit väldigt känsliga "på ålderns höst" ( 😂). Hahaha Nämen  seriöst så har jag de senaste åren haft ilningar i tänderna och känsliga tandhalsar. Jag har inte vågat bleka tänderna i och med detta.
Jessica (fransarna) berättade då om att tandkrämen som hon säljer är jätte bra för tandhälsan OCH gör tänderna vitare. To Good to be true, tänkte jag. Men ju mer hon berättade om hur stärkande tandkrämen är för tänderna och efter förklaring om tandkrämens *patenterade mineral devirat som successivt och tar bort fläckarna utan att bleka (tänderna återgår till sin naturliga vithet) så vart jag såld.
Beställde en tub, fick den och började använda. Kändes inte så jätte kul att ta den "före" bild som hon propsade på att jag skulle ta. Men i och med min skeptism så ville jag få bevis för att  den i te fungerade 😜
  Barnen började  också använda den. 

1,5mån senare tog jag en efter bild. Nu ni ju själva resultatet! 
Och tänderna känns så sjukt rena efter tandborstning 👍🏼

När jag sedan började flagga för att jag kommer vilja köpa en ny när denna tar slut så frågade hon om jag inte skulle bli distributör själv. Tänkte typ att säljer jag någon tub per månad så kan jag få min "gratis" tackvare förtjänsten....sagt och gjort. Nu är jag astaggad att prova fler av företagets 200 artiklar! Finns hudvård, makeup och massa roliga saker att köpa och att sälja! Askul!!

Har nu skickat iväg min första order till över 15st (kom ihåg att jag tänkte att typ 1-2st skulle va intresserad) som imorgon borde få hem sina egna grymma tandkrämstuber! 

Förvånade enkelt extrajobb må jag säga medtanke på att det enda jag gjort är att posta några bilder och text på min Facebook och min instagram. Har väl spenderar 1timme effektivt för att sälja 15tuber. Oförskämt bra förtjänst om man säger så 😜

Kommentarer

Postat av: Britt-Mari

Publicerad 2017-10-02 08:39:33

Hej! Vad är det för tandkräm och produkter? Tacksam för svar. Med vänlig hälsning, Britt-Mari

Svar: Hej Britt-Marie! Mitt svar till dig kom visst inte fram förut, så provar igen! Skicka mig ett mail så ska jag absolut berätta mer ❤️ [email protected]
Madelene Månsson Asp

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela