MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Ja man tackar då!

Publicerad 2011-10-31 16:28:37 i Allmänt,

Efter lunchen så tog jag en promenad i det vackra höstvädret. Hamnade på Willys idag igen och köpte potatis till dagens hemmagjorda fiskgratäng...
När jag hade ätit lite mellis och gett Alwira lite fruktpuré så åkte vi ner till jobbet för att lämna in en tjänsteledighetsansökan till mitt pluggande i vår.
Pratade även med chefen om att eventuellt jobba lite extra på kvällar och helger vilket hon skulle kolla över...
När jag skulle gå så kom chefen springandes efter mig för att fråga om jag inte ville ha en reklam-vintejacka!
Hehehe....ja tack!
Fick prova vilken size jag skulle ha, dom var helt ok faktiskt! Ett grönt OLIVIA märke kommer det dock att sitta någonstans på jackan... men det kan jag leva med för att slippa kasta ut 800kr på en ny vinterjacka!
Precis vad jag behövde!
.
Imorgon bitti så blir det Easyline på gymmet och sen ska jag ta och städa och röjja här hemma.... om jag orkar =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela