MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Less!!

Publicerad 2012-06-29 06:29:07 i Allmänt,

Less på att gå upp aptidigt varje morgon! Efter en trevlig middag och häng hos Familjen Niemi igår så va klockan runt 21-21.30 innan Alwira somnade. Jag trodde faktiskt att jag skulle få ett par timmars sovmorgon idag eftersom hon brukar somna vid 19 och sedan sova till ca5. Kanske kunde hon då sova till 8?
NÄDÅ INGEN RISK!!! Vid fem över 5 så hade hon varit vaken ett tag å det var bara att kliva upp.

Mathias har ju semester så han får sova, men....vart lämnar jag min semesteransökan när jag är föräldraledig??
Nähe ingen semester för Madelene igår..... Piss!

Kommentarer

Postat av: Jen

Publicerad 2012-06-29 09:49:02

Sådant är ju inte rättvist.

Svar: Ja nä, men allt som oftast så gillar jag att gå upp, jobbigt är det bara när man inte gått och lagt sig i tid :)Men ni har ju ett system som funkar för er va? Typ varannan dag går ni upp med barnen?
Madelene Asp

Postat av: Ann

Publicerad 2012-06-29 15:04:26

Ni kan väl gå upp varannan dag?! Delad vårdnad, delat ansvar =)

Svar: Smart.... Äsch, han får göra andra saker istället....hehe vid närmare eftertanke vore det nog inget hit om han skulle va uppe med barnen vid 5 ;-)
Madelene Asp

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-30 21:13:02

Men herregud, vadå semester så han får sova? Självklart får ni ju dela på det, låter helknäppt!

Svar: Ja ldet låter ju lite skruvat, men bortsätt från när jag inte fått sovit ordentligt så gillar jag att gå upp på morgonen- vilket han inte gör...Så oftast så funkar det rätt bra, han jobbar hårt för övrigt.
Kände mig rätt gnällig i fredags ;-)
Madelene Asp

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela