MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Vad va spännande? :)

Publicerad 2013-08-28 18:39:38 i

Jo det ska jag såklart berätta :D
I måndags så var jag på avd 63 på Danderyds sjukhus. Jobbintervju. Extrajobb/vidga mina vyer jobb.
Dags att testa på ett sånt jobb som jag faktiskt får användning för min undersköterskeutbildning ordentligt.

Så när jag var där så kändes det bara så jäkla bra! Grymt trevlig personal och skit roliga arbetsuppgifter! Uskerna där får ta mycket blodprover/blodtryck/syresättning/katetrar osv... Apkul!
Enda minuset i dagsläget är att det är galet dåligt betalt! Skulle jag byta jobb dit (vilket det ej var tal om i dagsläget..) så skulle min lön SÄNKAS från dålig till usel! Skulle loosa närmare 2500kr enligt deras ingångslön för usker...
Väldigt tråkigt, men hon skulle kolla över lönen så vi får väl se.


Mamma fyllde år igår. Grattis grattis! :)
Vi va där igår och åt korv och födelsedagsfika! Present fick hon oxå :)

Imorgon SKA jag ner till lättakuten för å få provtagningsremiss! =S
Speciellt nu med mitt nya extrajobb vill jag vara pigg!! Den 13-14-15 sept går jag intro btw...

Tjing! Nu sover Alwira för denna kväll. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela