MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Beslutsångest!

Publicerad 2013-10-15 21:43:41 i

 Hämtade ut mitt paket från Ellos idag. Yay! =D

1 vinter overall till Ailicia. Troligtvis sista året som hon accepterar overall ;-)
Jag kan lixom komma ihåg obehagskänslan när man lekte i snön med termobyxor och jacka- när snön åkte in under jackan och hela ryggen blev full av snö! =|
Men som sagt nästa år lär hon inte välja funktion framför looks ;-)

Jaha och sen så fanns det också 2st vinterjackor till mig!
Båda kändes jätte bra! 1röd parkas och en svart Röhnich vinterjacka. Ångest!! Båda känns varma och goa, men bara 1 får stanna :/

Denna vinterjacka (den som jag väljer dårå) är lite av en sluta röka present till mig själv! Båda kostar runt 2000kr st och jag har nog aldrig lagt så mycket på en jacka till mig själv sen Ailicia föddes för..... 7,5år sen :P

Så lite lätt ångest. Den svarta är "stiligare" och lättare men den röda är skit snyggt röd! Men den röda är vintrigare?!
Haha vilka problem...

Och jag har slagit på stort i år. Så jag väntar även på ett paket med inte mindre än 3 vinterjackor till!!!! Haha....suck. Blir lite less på mig själv.

.

Nu ska jag dricka upp mitt te ur min fina mugg som Ailicia har målat!
Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela