MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Kvällspromenad efter middagen

Publicerad 2015-04-09 21:18:13 i

Nu ligger några riktigt viktiga papper på brevlådan, nämligen mina arbetsintyg från Olivia sedan 2008, påväg till Antagningservice i Östersund 😜
Nu kan jag inte göra något mer. Valde att skicka alla papper jag ej fick svar på om dom behövdes eller ej. Resonerar som så; skickar hellre ett papper för mycket än ett för lite. Right? 😜
Gud vad jag hoppas alltså!


För att kompensera mina smaklökar för den förfärligt äckliga lunchen så gjorde jag en av mina favorit-nyttighets rätter idag till middag.
Välkryddade köttfärsbiffar med broccoli och keso-ajvar sås ✌️👍

Grymt gott!
Barnen (Mathias inkluderad) fick hemmagjord potatismos till. Uppskattades. 😊

Tjejernas nya vårskor hämtade jag ut idag också. Visar bild imorgon.

Så efter middagen så tog vi oss alla till lekparken och efter en stund så bestämde vi oss för att gå en enligt Alwira "långpromenad"  runt Slussen och Ekbacken (haha 1,24km 😃).






Ailicia cyklade så hon var typ 200m före oss andra hela tiden, därför kom hon ej med på någon bild 😬

Nästa vecka borde vi få definitivt svar på om området blir ombildat eller ej...spännande.

Nu ska jag duscha, sen inta kvällen sista  💪-mål 😃😃
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela