MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Slutet gott, allting gott.

Publicerad 2015-04-04 21:26:30 i

Efter det lilla missödet med fel dag i kyrkan i morse så åkte vi hem och tog det lite lungt istället.
Barnen lekte och pysslade tillsammans (och höll sig vänner) i säkert 1,5timme medans Mathias spelade tv spel och jag tittade på :)
Vi åt lunch hemma och begav oss upp till svärmor och tog en fika. Kaffe och hemmagjord rulltårta är bra grejer! Barnen fick påsk ägg och blev väldigt nöjda.

Vidare till mamma och pappa för att inta middag och påsktårta. Smarrigt smarrigt. Synd bara att man blir mätt så himla fort....hade gärna ätit det dubbla 😃
Påskägg även där och barnen fick jätte fina vårjackor och skor av mamma och pappa. Väldigt uppskattat 👍

Isabell och Christoffer skulle stycka och röka en gädda vilket Alwira tyckte var sanslöst spännande! Hon var ute med dom och gungade med Isabell i flera timmar.
Min mobil bestämde sig för att inte kunna ta några foton alls under kvällen så detta blir tyvärr ett foto tomt inlägg.

Ailicia sover hos mamma och Alwira sover nu. Jag har gladiatorerna på tv i bakgrunden och ska strax gå upp och lägga mig i badet. Fila lite på tränings-kost upplägget kommande 5veckorna. Träffade PT Matilda i torsdag och fick lite nya direktiv på mitt upplägg. Alltid kul 😃
Sen blir det definitivt sängen, behöver fullgod skönhetssömn innan morgondagens kör i kyrkan! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela