MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Inre stress

Publicerad 2016-03-01 07:19:28 i

När regnet öser ner så känns det väldigt bra att sitta i soffan med en kopp kaffe och läsa en intressant kursbok, istället för att jobba. Men, baksidan med pluggandet är den eviga stressen/ångesten så fort man inte sitter och bläddrar i en bok.
Veckan innan bröllopet så avslutades kursen "Karriärvägledningens teori och metod 1" och den nya kursen "Politik och samhälle" startade. Dessvärre så hann jag inte med kursstarten på grund av allt ståhej med bröllopet. Så förra veckan  så upptäckte jag att jag missat att beställa en kursbok. Skyndade och akutbeställde den förra veckan, men Bokus är så jädrans sega! Har fortfarande ej fått boken och de andra böckerna är ingen idé att läsa innan tyvärr, för denna är typ grunden till dom andra 😔
Så den inre stressen är rätt påtaglig här alltså....

Ailicia har sportlov och idag så ska vi åka till Täby centrum och titta på Zootropolis med tjejernas faster och kusiner. Barnen är väldigt taggade här. 😂

Vårat nytillskott (döpt av barnen!!! 😁) "Prinsessan" ska få sin 12veckors spruta nu på morgonen....blir spännande ☺️
Så himla söt ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela