MadeleneAiliciaAlwiraMathias

Söndag

Publicerad 2016-03-07 14:21:58 i

Ringträningen i lördags blev inte av-jag hade tagit fel på dag. Var på söndagen. 
Så i lördags så åkte vi till min kusin ute i Norrtälje för att hämta upp våran telefon som blev glömd i hennes bil på bröllopet. Så himla gulligt litet hus hon köpt där. Gick dessutom snabbare att åka dit än vad jag först trodde ☺️

Igår då så åkte vi till badhuset, jag, Ailicia och Alwira. Det var extra roligt för strax efter oss så kom det även några kompisar till tjejerna. Det var helt suveränt. Så ca 1,5timme va vi där. Sen åkte vi till tjejernas farmor och fikade. Mathias och hans pappa åkte iväg för att fixa med Priusen (som ska säljas) och vid 14.30 så lämnade jag tjejerna hos farmor för att åka med Prinsessan till ringträningen i Arninge.

Väl där så vart det 2väldigt lärorika timmar med massor av små hundar på olika kunskapsnivåer. Instruktören var tydlig och bra. Hon gillade drivet i både Trixie och Prinsessan. Ja, dom är ju som två stycken popcorn lixom 😂

Känns som att jag nu vet lite hur jag ska göra för att forma Prinsessan i ett utställningsavseende ☺️
Fick tyvärr inga bilder på prinsessan men jag lyckades iaf ta några på Trixie och mamma



 Ska nog anmäla båda hundarna till lite utställningar i sommar faktiskt 🤗

Prinsessan sover i våran säng 😱
Men det skapar trygghet och är mysigt. ❤️
Hur som helst när vi går och sover så lägger hon sig oftast nere vid fötterna. Men det roliga är att när jag vaknar på morgonen så har hon allt som oftast flyttat upp till huvudkuddarna.
Så imorse så lyckades jag få till en bild innan hon vaknade.
Så söt!


Mellan mig och Alwira 
Plutten....

Nu vankas det kvällsjobb för mig.
Wish me luck 👍🏻
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Månsson Asp

Hej! Vad kul att just du har hittat hit, kanske känner vi varandra, eller så gör vi det inte! Jag är en tjej, 29år, bor från och med juli-16 med min man Mathias, våra barn och djur på en mindre gård i Bollnäs, Gävleborgs län! Jag och Mathias har tillsammans 2st speciella och alldeles fantastiska döttrar. Ailicia som är 10år och Alwira som är 5år. Jag studerar sedan hösten-15 på Studie- och yrkesvägledareprogrammet , distans via Stockholms Universitet. Trivs bra och beräknas vara färdig till sommaren-18.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela